#replechuj

#replechuj

Dobrý den milí přátelé,

dlouhou dobu o nás nebylo slyšet. Důvodem nebyl náš nezájem, ale příprava kampaně, kterou si dovolujeme dnes spustit. Kampaň má název #replechuj.

Za kampaní stojí asociace WIACA (Wine in a a can association). Všichni její členové od dnešního dne poskytují zákazníkům  možnost vrácení plechovek od jejich produktů a současně i vratnou zálohu.

Asociace WIACA sdružuje značky Secco+, Vi WINE a Smarty.

Naše kampaň si klade za cíl jít příkladem těm největším hráčům na trhu, kteří emitují miliony plechovek ročně, jež končí ve směsném odpadu.

Chceme ukázat těmto Goliášům trhu, že recyklace plechovek je správná a hlavně možná.

Hlavním cílem kampaně je celospolečenská změna v myšlení a chování a motivace dalších emitorů plechovek ke konkrétním krokům, které povedou ke 100% recyklaci nápojových plechovech v České republice.

Do kampaně se bez nároku na honorář zapojí desítky influencerů, blogerů a youtuberů i multiplexy ve městech. Děkujeme za podporu projektu, který má za cíl zahájit veřejnou debatu o recyklaci plechovek a celospolečenskou změnu v chování.

Seznam všech podporovatelů a všechny informace naleznete na stránkách WIACA

www.wiaca.org a replechuj.cz